Kom til fyraftensmøde om AI i undervisningen

Uddannelsesforbundet holder fyraftensmøder, hvor du som underviser får indsigt i fordele og ulemper ved at bruge kunstig intelligens.

Uddannelsesforbundet afholder i efteråret fire fyraftensmøder om kunstig intelligens i undervisningen. På møderne vil du få et indblik i, hvad kunstig intelligens - eller AI - er, og hvordan den kan bruges i undervisningen.

Morten Walsted er underviser på EUC Nordvestsjælland og ikke mindst AI-entreprenør. Han vil på møderne præsentere sine forslag til, hvordan du implementerer AI i undervisningen, så det også gavner elevernes og kursisternes læring.

Du vil få viden om både fordele og ulemper ved AI i undervisningen.

Der vil blive holdt tre møder rundt i landet, som du kan læse mere om og tilmelde dig nedenfor:

Den 3. oktober i KøbenhavnDen 5. oktober i OdenseDen 9. oktober i Aarhus

Den 25. oktober vil der derudover blive holdt et hybrid-møde, hvor tillidsrepræsentanterne kan samle kolleger på jeres arbejdsplads, så I sammen kan høre et digitalt oplæg fra Morten Walsted og bagefter diskutere de problemstillinger, der kan være i forhold til AI i jeres undervisning.

Den 25. oktober,  Hybrid-møde