Vær sikker på at dine medlemmer kan stemme til OK-21

Inden urafstemningen for OK21 går i gang, er der behov for at få tjekket om dine medlemmer står med korrekt e-mailadresse og korrekte arbejdspladsoplysninger i Uddannelsesforbundets centrale medlemssystem - ellers kan de ikke stemme. Se her, hvordan I gør.

Vi skal snart have urafstemning for henholdsvis de kommunalt og statsligt ansatte, og derfor er det vigtigt, at Uddannelsesforbundet centralt har de rigtige oplysninger om medlemmerne. Det gælder både kontaktoplysninger og oplysninger om arbejdspladsen. Hvis vi ikke har de rigtige oplysninger om arbejdspladsen, kan man som medlem ikke stemme til urafstemningen, og kontaktoplysningerne er vigtige så medlemmerne også får oplysninger tilsendt om urafstemningen.

Sådan finder du Min Side

Kontaktoplysningerne kan man selv ændre inde på Min Side på hjemmesiden (du finder funktionen i øverste højre hjørne). Arbejdspladsoplysningerne kan ses men ikke ændres på Min Side – ændringer i ens arbejdspladsoplysninger sker under Medlemskab på hjemmesiden

Får du Medlemsposten er din e-mail OK

Det er også vigtigt, at vi har de rigtige oplysninger om medlemmets e-mailadresser, da man kun kan stemme via det link, man får tilsendt på sin e-mail. De medlemmer, som modtager Medlemsposten har vi mailadresser på. Hvis man ikke modtager Medlemsposten kan det skyldes, enten at man har afmeldt nyhedsbrevet, eller at vi ikke har medlemmets e-mailadresse.

Skriv til os ved ingen adgang til Min Side

Er man i tvivl, om forbundet har ens mailadresse, kan man gå ind og tjekke det på Min Side ved at klikke på Glemt Password og skrive sin mailadresse. Prøv både med arbejdsmail og privatmail. Hvis man ikke modtager en e-mail, så har vi ikke medlemmets e-mailadresse – besked om e-mailadressen sker ved at ringe eller skrive til info@uddannelsesforbundet.dk.