Medlemmer fik over en million kroner i bonus

I 2023 optjente de medlemmer af Uddannelsesforbundet, som også er medlemmer af Forbrugsforeningen, mere end en million kroner gennem rabatordninger.

Som medlem af Uddannelsesforbundet kan du blive medlem af Forbrugsforeningen, der har aftaler med mere end 4.000 forretninger og webshops, hvor du får tilbagebetalt en procentdel af dit køb i løbet af et år.

Du kan optjene bonus blandt andet hos bagere, i byggemarkeder og tøj- og designbutikker samt i forbindelse med en række kultur- og ferieoplevelser og forskellige former for ferieophold. Du får udleveret et særligt betalingskort, som du kan benytte til at handle, og der er opbygget en hjemmeside og app, hvor du kan se, hvor du kan opnå bonus.

I 2023 benyttede 1.463 medlemmer af Uddannelsesforbundet medlemstilbuddet om Forbrugsforeningen. De fik tilsammen en bonus på 1.072.211 kroner.

Når du melder dig ind på Forbrugsforeningens hjemmeside, skal du opgive, hvilken fagforening du er medlem af.