Kom til 1. maj i Østjylland

Uddannelsesforbundets medlemmer kan deltage i 1. maj-arrangement med morgenmad i Aarhus. Der er også andre muligheder for at fejre 1. maj i Østjylland.

Som medlem af Uddannelsesforbundet kan du fejre 1. maj sammen med medlemmer fra Aarhus Lærerforening, Frie Skolers Lærerforening, Socialrådgiverne og Prosa. I løbet af arrangementet holder forkvinde for Dansk Socialrådgiverforening, Signe Færch, tale.

Efter arrangementet er der fælles afgang til FH Aarhus’ 1. maj-fejring på Rådhuspladsen og Havnepladsen sammen med resten af fagbevægelsen.

1. maj i Aarhus

Hvor: BUPL Aarhus, Kystvejen 17, Aarhus
Start: Klokken 9.30
Afgang: Klokken 11.30

Bor du udenfor Aarhus er der også mulighed for andre 1. maj-arrangementer i Østjylland.

1. maj i Skanderborg

Hvor: 3F Søhøjlandet, Villavej 4, Skanderborg
Start: Klokken 9.00

Der serveres gratis kaffe, rundstykker, øl, sodavand og pølser. Desuden er der musik i løbet af arrangementet.

1. maj i Odder

Hvor: Pakhuset ved Banegården, Odder
Start: Klokken 9.00

Der serveres gratis kaffe og rundstykker. Øl og sodavand sælges på stedet.