Kom med til debatmøder om OK24

Som en del af optakten til OK24 afholder Uddannelsesforbundet to hybridmøder. Her kan du som medlem deltage online og være med til de indledende drøftelser af forbundets kommende krav til de overenskomster, der skal forhandles næste år.

Den 14. marts og den 23. marts kl. 16-18 kan du som medlem af Uddannelsesforbundet høre om rammene for overenskomstforhandlingerne i 2024. På mødet drøfter vi også mulighederne for de krav til OK24, som Uddannelsesforbundet har for medlemmer ansat i kommunen, staten og enkelte private overenskomster.

Du kan deltage som en del af et medlemsmøde på din arbejdsplads. Hør din tillidsrepræsentant, om I har lokalt medlemsmøde.

Du har også mulighed for at deltage online som enkeltperson.

Mødet indledes af formand Hanne Pontoppidan, der vil fortælle om rammerne for den kommende overenskomstforhandling. Herefter drøfter vi tanker og krav til OK24 enten i gruppen, der er med online, eller på de lokale medlemsmøder.

Mødet afsluttes med en fælles opsamling på spørgsmål og bemærkninger, hvor alle deltagere igen er med på skærmen.