Forbundets logo bliver moderniseret til efteråret

Omkring 1. september justeres forbundets logo. Hvis du som tillidsvalgt skal købe nyt merchandise til de lokale medlemmer eller have trykt materiale til dit klubarbejde, så overvej om du kan vente til det nye logo bliver offentliggjort.

I Uddannelsesforbundets sekretariat er vi i gang med at bygge en ny hjemmeside. Hovedbestyrelsen har i 2022 afsat en bevilling til projektet. I den forbindelse moderniserer vi også forbundets logo, så det blandt andet fungerer bedre, når det bruges på hjemmeside og i andre digitale sammenhænge. Logoet ændrer skrifttype og bliver gjort kraftigere.

Det nye logo offentliggøres sammen med den nye hjemmeside. Den endelige lanceringsdato kendes endnu ikke, men forventningen er, at det bliver til september. Som TR vil du til den tid modtage en grundig indføring til brug af det nye logo.