TR-aktiviteter bliver virtuelle i hele foråret

På grund af corona-situationen bliver alle moduler på TR-uddannelsen og andre TR-aktiviteter holdt online frem mod sommerferien. Det gælder også det traditionelle tema-kursus for alle tillidsrepræsentanter i Uddannelsesforbundet.

Der er netop gennemført et introforløb for alle nyvalgte TR'ere og et forløb om TR's håndtering af sygefravær hos medlemmer på arbejdspladsen virtuelt. Sådan bliver det hele foråret for samtlige TR-aktiviteter.

I marts tilbyder vi til en gruppe af tillidsrepræsentanter et uddannelsesforløb om forhandling. Her er kommer der fokus på lokale lønforhandlinger og løsninger af konflikter på arbejdspladsen.

Også tema-kurset for alle tillidsrepræsentanter i Uddannelsesforbundet, som normalt holdes i Svendborg, er på grund af corona-situationen rykket online.

Du vil løbende blive inviteret til en række af arrangementerne pr. mail.