Jobopslag

Lærere søges med undervisningskompetence i dansk, dansk som andetsprog, naturfag og/eller engelsk til AVU og FVU

Vil du være med til at udvikle den almene voksenuddannelse (AVU) og den forberedende voksenuddannelse (FVU) på Vestegnen HF & VUC? Er du interesseret i nyskabende pædagogiske metoder og legende læring som fx VR og virtuel didaktik?

• Stilling

Lærere til AVU og FVU

• Arbejdssted

Vestegnen HF & VUC

• Ansøgnings­frist

30. september 2022

• Tiltrædelse

01. oktober 2022

Vestegnen HF & VUC er stærkt optaget af at medvirke til, at alle unge på Vestegnen får en ungdomsuddannelse og at mange får en videregående uddannelse. Vi er synlige på Vestegnen og har mange samarbejder med jobcentre, virksomheder og uddannelsesinstitutioner.

Vi søger lærere med undervisningskompetence i dansk, dansk som andetsprog, naturfag og/eller engelsk til den almene voksenuddannelse (AVU) og den forberedende voksenuddannelse (FVU)

Vi søger kollegaer, som har et positivt syn på sit arbejde, ens kolleger og lyst til at blive en del af en engageret og kreativ lærergruppe, som arbejder målrettet med øget gennemførelse for alle kursister og en høj kvalitet i undervisningen.

Din profil

• Du brænder for at gøre en forskel for voksne via voksenpædagogisk undervisning i et moderne og digitalt læringsmiljø
  • Du har lyst til at arbejde med relationsarbejde og mentoropgaver
  • Du trives i en vidensdelende kultur i samarbejde med kollegaer
  • Du kan prioritere din tid i en omskiftelig hverdag med løbende optag
  • Du motiveres af at skabe et godt studiemiljø for vores kursister
  • Din undervisning er kendetegnet ved en deltagerinddragende pædagogik og en mangfoldighed af metoder
  • Du kan både være nyuddannet lærer eller være en rutineret underviser
  • Erfaring fra arbejdet med ordblinde og anvendelsen af læse- og skriveteknologier i undervisningen er et plus

Vi tilbyder

Vi tilbyder en arbejdsplads med højt til loftet, en uformel og humoristisk omgangstone og et stærkt strategisk fokus på digitalisering, virtuelle læringsteknologier og digital læring. Der er desuden gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Skolen tilbyder gratis kaffe & frugt, fri PC og frokostordning samt motionsrum.

Vi er en mangfoldig organisation og opfordrer alle uanset etnisk og social baggrund, køn og alder til at søge stillingerne.

Læs mere og se film om vores kursister og vores særlige VR satsning her: www.vucv.dk/om-os/

Løn- og ansættelsesforhold

Der er tale om en fuldtidsstilling og en stilling som timelærer. Ansættelsesstart 1. oktober 2022 eller snarest herefter.

Undervisningen kan være fordelt på flere lokationer i én eller flere af vores 7 dækningsområder i Ishøj, Brøndby, Glostrup, Vallensbæk, Rødovre, Høje Tåstrup og Albertslund. Du skal derfor påregne skiftende arbejdssteder.

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Med mulighed for forhandling af tillæg.

Kontakt uddannelses- og erhvervschef Ingolff Serup Lindbo hvis du har spørgsmål til stillingerne på cli@vucv.dk eller på telefon 20709968.

Ansøgning inkl. eksamensbeviser og CV sendes til Ingolff Serup Lindbo på cli@vucv.dk og avujob@vucv.dk.

Ansøgningsfristen er d. 30. september kl. 10. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Vestegnen HF & VUC er stærkt optaget af at medvirke til, at alle unge og voksne på Vestegnen får en uddannelse og at mange får en videregående uddannelse. Det digitale, videndeling og høj fleksibilitet kendetegner vores uddannelser, undervisning og administration. Vores skoler i Vallensbæk og Rødovre understøtter det gode studiemiljø og er udstyret med topmoderne undervisningsfaciliteter. Vi er ca. 140 engagerede medarbejdere og underviser årligt ca. 2.500 kursister. Læs mere på vucv.dk.