Jobopslag

Kursusmanager

Har du erfaring med planlægning og afholdelse af kurser, så er du måske den vi søger?

• Stilling

Kursusmanager

• Arbejdssted

Apricore ApS, Holbæk

• Ansøgnings­frist

27. december 2018

Apricore udvikler software til kommunernes ungdomsområde, og vi leder efter en dygtig profil, der brænder for formidling og har gode kommunikative evner.
Kan du brænde igennem, være struktureret og har du en god dag, når du har gjort en forskel for andre mennesker, så passer du lige ind i vores team.

Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du kommer til at sidde med ansvar for vores kurser og produktpræsentationer som dit vigtigste område. Stillingen omfatter tillige opgaver inden for administration, salg og support, som også er en vigtig kilde til at lære målgruppen at kende.

Det forventes, at du har erfaring med undervisning, at du har kørekort og at du er indstillet på op til 15 rejsedage om måneden – alle inden for landets grænser, dvs. der bliver sjældent tale om overnatninger. Vi forventer, at du kommer med uddannelse og erfaring, der er relevant for stillingen. Kontortiden er fra 8-16 og der er talte om en 30 eller 37 timers stilling, efter ønske.

Apricore er en IT-vækstvirksomhed, hvor vores hjerter banker for de unge og for de mange dygtige skolefolk, vi har en daglig kontakt med. Vi udvikler vores systemer i tæt samarbejde med brugerne, som ud over den daglige kontakt, også er medudviklere på systemerne i mere formaliserede samarbejdsgrupper.

Ansøgningsfrist 27. december 2018 - tiltrædelse 1. februar 2019.

Vi glæder os til at høre fra dig på job

Opslag som pdf-fil