Jobopslag

Håndværker søges til værkstedsskolen

Vil du være med til at uddanne fremtidens maskinmestre i tæt samarbejde med kolleger, ledelse, og det erhvervsliv, vi uddanner til? Så er du måske vores nye underviser på værkstedsskolen på Maskinmesterskolen København.

• Stilling

Håndværker søges til værkstedsskolen

• Arbejdssted

Maskinmesterskolen København

• Ansøgnings­frist

10. oktober 2022

Vi oplever en stigende interesse for maskinmesteruddannelsen og derfor søger vi endnu en medarbejder til vores værkstedsskole. Vores ambitioner er høje – både for de studerende og for os selv som uddannelsesinstitution. Vi arbejder hele tiden på at give de studerende den bedst mulige faglige, sociale og læringsmæssige ramme omkring deres uddannelse til maskinmester: En lærende, motiverende og inddragende uddannelse og inkluderende studiekultur, hvor trivsel, diversitet og et virksomhedsnært og grønt fokus går hånd i hånd med et højt og ambitiøst fagligt niveau.

Dine faglige kvalifikationer

• Du har en uddannelse som industritekniker, værktøjsmager, klejnsmed eller lignende
  • Du har en del års erhvervserfaring inden for dit fag
  • Har du undervisningserfaring, er det et plus men ikke et krav

Dine personlige kvalifikationer

• Du brænder for at undervise og har lyst til at undervise unge mennesker
  • Du er god til at kommunikere og formidle
  • Du kan lide at omsætte teori til praksis og se teorien i praksis
  • Du trives med og har lyst til at vejlede og støtte de studerende
  • Du har det godt med udvikling og forandring
  • Du er en god kollega
  • Du er udadvendt og en holdspiller

Vi tilbyder

• Du kommer til at indgå i et teamsamarbejde med både nye og erfarne undervisere
  • Du deltager i udvikling af fagområdet
  • Som underviser på Maskinmesterskolen København bliver du en del af en skole og uddannelse, der følger med tiden og udvikler sig i takt med det erhvervsliv, vi leverer kandidater til
  • Et udfordrende og afvekslende job i en dynamisk institution med gode kolleger
  • Skolen tilbyder gode efter- og videreuddannelsesmuligheder
  • Aftenarbejde kan forekomme i perioder

Ansøgning og kontakt

Stillingen er på fuldtid og ansættelse sker som faglærer i henhold til gældende cirkulære om løn og ansættelsesvilkår for lærere ved de maritime uddannelser.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte faggruppeformand Christian Abildgaard på mobil 3068 1293 eller uddannelseschef Tommy Birkebæk på 2448 3022. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Ansøgning med relevante bilag, herunder bl.a. uddannelsespapirer sendes ved at klikke på ”Søg jobbet online”.

Ansøgningsfristen er 10. oktober. Ansættelsessamtaler foregår umiddelbart derefter.

Vi ønsker en medarbejderstab, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund at søge stillingen.

Om Maskinmesterskolen København (MSK)

På Maskinmesterskolen København (MSK) udbyder vi uddannelsen som maskinmester. Maskinmesteruddannelsen er en professionsbacheloruddannelse i maskinteknisk drift og ledelse. Her tilegner de studerende sig polytekniske færdigheder og viden, der kvalificerer dem til et virke som maskinmestre på både medarbejder- og ledelsesniveau – og til at kunne varetage ansvaret for drift og vedligehold af tekniske anlæg og installationer ud fra sikkerhedsmæssige, driftsøkonomiske og miljømæssige hensyn. På uddannelsen suppleres ledelses- og organisationsfag med klassiske maskintekniske og praktiske fag, så en færdiguddannede maskinmester mestrer både mennesker og maskiner.

Maskinmesterskolen København har ca. 800 studerende og ca. 60 ansatte, og vi har uddannet maskinmestre siden 1906. Du kan læse mere om MSK på www.msk.dk og følge os på LinkedIn og Facebook.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.