Møder

Brinkmann, Friis og Tanggaard i verdensmålenes tegn

Deltag i debatten om verdensmålene ift. arbejdsmiljø og undervisningskvalitet på uddannelsesområet

• Bornholm
  • 13.30 - 14.15

Uddannelsesforbundet på Bornholm

Arrangør: Uddannelsesforbundet, Arbejdsmiljø Loungen, BrancheFællesskabet for Arbejdsmiljø for Velfærd og Offentlig administration, Gymnasieskolernes Lærerforening, Danmarks Lærerforening og KL

Sted: G13 - Arbejdsmiljø Loungen

Efter en række reformer, sammenlægninger og andre forandringer er flere ledere og undervisere på landets uddannelsesinstitutioner begyndt at skabe debat. For hvordan kan vi både skabe kvalitet i uddannelsen og samtidig sørge for, at de ansatte har et godt arbejdsmiljø? Oplev de tre eksperter Svend Brinkmann, Lene Tanggaard og Malene Friis Andersen debattere emnet med udgangspunkt i FV's verdensmål nummer 3 om "Sundhed og trivsel" og nummer 4 om "Kvalitetsuddannelse". Hvordan bliver begge mål udfordret af tendenser i ledernes og undervisernes rammer? Er de to mål realistiske? Og er de modsætninger eller understøtter de hinanden? Vær med i debatten og giv dit bud på, hvordan lederne og underviserne kan navigere inden for de nuværende rammer.