Lotte Klein

Lotte Mangor

Mob: 20658624

Værd at vide om VUC

Som medlem af Uddannelsesforbundet er du også medlem af VUC-sektionen, der omfatter medlemmer ansat på VUC-området. På den måde får vi den stærkeste organisering, og du får det største udbytte og direkte indflydelse på Uddannelsesforbundets politik.

Hvad er sektionen?
Hvad laver sektionsbestyrelsen?
Læs om det her i folderen

Tilbage til fremtiden

VUC spiller en vigtig rolle i forhold til at opfylde de uddannelsespolitiske- og beskæftigelsespolitiske målsætninger der fremsættes af forskellige politiske flertal. Men hvordan skal VUC efter din mening udvikle sig? VUC sektionsbestyrelsen har lagt sidste hånd på et visionspapir om fremtidens VUC.
VUC - tilbage til fremtiden.

2014

Lokale arbejdstidstilrettelæggelser: princippapirer, administrationsgrundlag, forståelser mm. om arbejdstilrettelæggelse

Forbundets arrangementer på dit område

+__IndexType:arrangement +(category:"forbundets møder" category:"kurser og konferencer" category:"møder" category:"tr-uddannelse" ) +(types:"VUC" )
  • Forbundets møder
  • Kurser og konferencer
  • Møder
  • TR-uddannelse
Briller

Kursusmaterialer

Vi har samlet alle oplæg og andet materiale fra afholdte kurser listet efter den dato, hvor kurset blev afholdt.