Uddannelsesforbundets hovedbestyrelse har besluttet at sælge to feriehuse i Ertebølle

Husene er blevet vurderet, og ejendomsmæglerens beskrivelse fremgår nedenfor. Hvert hus er vurderet til 515.000 kroner.

Førend husene sættes til salg, gives medlemmerne mulighed for at købe husene.

I fald du er interesseret, skal du skrive til Lisbet Poulsen lip@Uddannelsesforbundet.dk og bede hende sende dig en nøgle til et af husene, så du kan besigtige det.

Hvis du derpå er interesseret i at få tilsendt el- og tilstandsrapport, kan du igen henvende dig til lip@Uddannelsesforbundet.dk.

Hvis flere end to af Uddannelsesforbundets medlemmer ønsker at købe et hus, vil den, som først forpligter sig til køb af et hus, få mulighed for at købe et hus. Det vil sige, at først til mølle-princippet styrer.

Muligheden for at forpligte sig til køb af et hus afsluttes 2. april. klokken 12.00.

Beskrivelse af feriehuset

Velholdt sommerhus beliggende i fredeligt område i Ertebølle. Attraktiv sted for naturelskere og folk som vil have fred og ro. Ertebølle er primært en ferieby med ca. 400 sommerhuse og 100 helårshuse. Der er en campingplads i området hvor der kan købes lidt drikke og spise.

Huset er renoveret med nyere vedligeholdelsesfri beklædning (hardieplank), PVC vinduer (2007), nyere el. varmtvandsbeholdere, nyere gulve, køkken og hvidludet beklædning indvendigt. Meget enkelt sommerhus som er indbydende. Grunden er udlagt med græs og omkranset af hæk. Indretning: Entre, to gode værelser - Det ene med dobbeltseng og det andet med enkelstående senge samt skabe i begge rum. Ældre badeværelse med klinkegulv, lille vask, skabsarrangement, toilet, bruseniche med nyere vinyl. Dejlig åbent køkkenalrum og stue med lyse elementer. Udgang til terrasse fra alrummet.