Du har nu mulighed for at blive en del af Uddannelsesforbundet gennem et 2-årigt elevforløb.

Uddannelsesforbundet er en alsidig arbejdsplads, og et elevforløb hos os er afvekslende. Som kontorelev kommer du på turnus i forskellige enheder, så du får en grundig indføring i din uddannelse og forskellige arbejdsopgaver, og i hvordan vores virksomhed arbejder. (Medlemsadministration, bogføring, tekstbehandling, sagsbehandling, hjemmeside, lettere layout-opgaver mv.).

Du har lyst til at arbejde i en fagforening, og du har engagement og tør være med til at tage ansvar for din egen uddannelse.

Du har gennemført handelsskolens grundforløb eller tilsvarende.

Vi skal have din ansøgning senest fredag den 9. november 2018 kl. 12.00. Send den til Uddannelsesforbundet, Nørre Farimagsgade 15, 1364 København K (mærk kuverten ”kontor-elev”) eller til job@uddannelsesforbundet.dk (skriv ”kontor-elev” i emnelinjen). Vi holder ansættelsessamtaler i uge 47.

Tiltræden: 1. januar 2019.

Vil du vide mere, så ring til sekretariatschef Birgitte Johansen, tlf. 21781474/33300670, eller tillidsrepræsentant Michael Frosch, tlf. 33300681.

Uddannelsesforbundet er den faglige organisation for undervisere på erhvervs skoler, AMU-centre, produktionsskoler, VUC, daghøjskoler, sprogcentre, ungdomsskoler, folkeoplysningen, erhvervsvejledningen mv. Forbundet har næsten 11.000 medlemmer. Sekretariatet har ca. 45 ansatte.