Få lokalt navn og logo gjort synlige til arrangementer på arbejdspladsen

Har du behov for en roll-up med skolenavn og Uddannelsesforbundets nye logo til lokale arrangementer og medlemsmøder på arbejdspladsen? Så kan sekretariatet hjælpe dig.

Sekretariatet tilbyder at få trykt og sendt en roll-up med lokalt skolenavn til dig som TR eller foreningsformand. Roll-up’en kan du for eksempel bruge, når du gerne vil markere, at Uddannelsesforbundet holder medlemsmøde eller er til stede til for eksempel et fællesarrangement på arbejdspladsen.

Roll-up’en er et standardprodukt, som bliver tilpasset med navnet på jeres arbejdsplads.

• Målene er 85 cm x 200 cm
  • Baggrundsfarven er rød med hvid skrift
  • Logo, skolenavn og uddrag af forbundets kernefortælling trykkes på roll-up’en.

Se et eksempel her

Prisen er 937,50 kroner inklusive forsendelse til skolen og moms.

Hvis du er interesseret, så skiv til Marianne Jørgensen på maj@uddannelsesforbundet.dk.

Fik du skiftet til nyt logo

I forbindelse med, at forbundet har fået en ny hjemmeside er der også ændret på Uddannelsesforbundets logo. Derfor gør vi dig opmærksom på, at du skal skifte det tidligere logo ud.

De steder, hvor du typisk vil have behov for at skifte logoet, er:

• På sociale medier
  • I mails
  • I pjecer eller andet materiale, som I udarbejder lokalt på skolen
  • Lokalt merchandise

Den 22. september modtog du en mail med forskellige versioner af det nye logo og vejledning til, hvordan logoet skal bruges. Hvis du har brug for, at vi gensender mailen til dig, så skriv til maj@uddannelsesforbundet.dk.